بروزرسانی: این نمایش از ۱۵ تا ۳۰ بهمن ماه، ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می رود. برای تهیه بلیط می توانید به سایت تیکت مراجعه کنید. خبر گذشته: نمایش انگیری منگیری به نویسندگی فاطمه سیدطالبی و سجاد آقابابایی و کارگردانی سجاد آقابابایی تا پایان آبان ماه ۹۶ در سرای محله سعادت آباد اجرا می شود. برای تهیه بلیط می توانید به سایت تیکت مراجعه کنید.

نویسنده: فاطمه سیدطالبی، سجاد آقابابایی

کارگردان: سجاد آقابابایی

زمان: ۱۷مرداده تا ۱۷ شهریور ساعت ۱۸:۳۰

مکان: سرای محله سعادت آباد – سالن اصلی سرای محله

برای تهیه ی بلیط این نمایش شاد به سایت تیکت ۸ مراجعه کنید.

(بروزرسانی) نمایش انگیری منگیری
(بروزرسانی) نمایش انگیری منگیری

خبر گذشته:

نمایش انگیری منگیری با مشارکت تماشاگران از گروه تماشاگران تئاترنارنجی ۸ تیر لغایت ۳۱ تیر – ساعت ۱۹

رده سنی : ۴ سال به بالا اجرا همه روزه به جز چهارشنبه ها، فرهنگسرای ملل خلاصه نمایش در طراحی این نمایش سعی شده است تا با مشارکت تماشاگر بر روی صحنه بازی هایی که ذهن کودک را خلاق و پویا می نماید معرفی شود و کودک را در عصر تکنولوژی و ارتباطات فضاهای مجازی ترغیب به بازی هایی نماید که احتیاج به فکر کردن و همچنین استفاده از فیزیک بدن در تحرک آن داشته باشد.

آدرس :قیطریه، بلوار اندرزگو، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل

قیمت ۱۴ هزارتومان تخفیف شنبه تا سه شنبه، نیم بها (ویژه اعضا تماشاگران تئاترنارنجی) پنجشنبه و جمعه، تمام بها هماهنگی و

رزرو : ۰۹۳۶۲۴۹۴۵۸۸ – ۰۹۳۰۰۴۲۷۱۶۷ بلیط این نمایش به مبلغ ۱۴۰۰۰ تومان می باشد که در روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه با ۵۰درصد تخفیف به مبلغ ۷۰۰۰ تومان و در روزهای سه شنبه با ۲۵ درصد تخفیف به مبلغ ۱۱۵۰۰ تومان فقط در سایت تیکیت به فروش می رسد. بیشتر بخوانید …   (بروزرسانی) کارگاه دو روزه ی «شناخت ادبیات کودکان و روش‌ های بلندخوانی»