دومین جشنواره «پویش کتاب خوانی تابستانی شهر تهران» با هدف عضو کردن کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بر اساس خبر رسیده از فرهنگسرای فناوری اطلاعات، ثبت نام دومین طرح پویش کتاب‌خوانی تابستانی شهر تهران با هدف عضو کردن کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران و ترویج فرهنگ مطالعه همزمان با سایر مراکز فرهنگی هنری در فرهنگسرای فناوری اطلاعات آغاز شده و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

بر اساس این طرح، کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۵ سال که طی پویش کتاب‌خوانی یا قبل از اجرای این پویش عضو کتابخانه‌ فرهنگسرا شده‌ و یا بوده‌اند، می‌توانند در بخش مسابقه پویش شرکت کنند.

برای شرکت دادن کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه «پویش کتاب‌خوانی تابستانی کودکان و نوجوانان» مراحل زیر باید طی شود:

برای شرکت در مسابقه به سایت پویش کتاب‌خوانی تابستانی مراجعه کنند.

با مراجعه به قسمت ورود به بخش کاربری سایت جشنواره، با ورود مشخصات کودک یا نوجوان ثبت نام کنند.

برای کودکان و نوجوانان در طول تابستان حداقل شش کتاب از کتابخانه‌های عمومی امانت بگیرند.

پس از مطالعه کتاب‌، کودکان و نوجوانان آن‌ها را در چند سطر خلاصه‌نویسی و در صورتی که سواد خواندن و نوشتن ندارند برداشت خود را از داستان نقاشی کنند.

مطالب خلاصه‌نویسی‌شده و یا نقاشی‌ها را با ورود به بخش کاربری به دبیرخانه ارسال کنند.

در پایان این جشنواره با داوری‌های صورت‌گرفته نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد و طی مراسمی از طرف رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند.

پویش کتابخوانی تابستانی کودکان و نوجوانان آغاز شد
پویش کتابخوانی تابستانی کودکان و نوجوانان آغاز شد

نمایش ها و رویدادهای کودکانه را با این لینک دنبال کنید…

[irp posts=”18660″ name=”کارگاه جمجمک برگ خزون”]