آیین پایانی نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب عید سعید غدیر خم از شبکه امید پخش می‌شود.

مرحله نهایی و کشوری این مهرواره قرار بود با حضور ۸ گروه «سرود، نمایش» و دو گروه «نماهنگ» روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ در گیلان برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد اما مسیٔولان کانون قصد دارند در آیینی از ۱۰ گروه منتخب این رویداد هنری قدردانی کنند و برخی از این آثار را به تماشای مخاطبان شبکه_امید بگذارند.

این گروه‌ها از بین ۳۲۵ گروه سرود اعضا و مربیان مراکز کانون استان‌های مختلف کشور و در خلال برگزاری مهرواره‌های سرود استانی آفرینش در حالی انتخاب شدند که ۶هزار نفر در مجموع در این رویداد شرکت کرده بودند.

کمیته داوری مهرواره متشکل از بهرام دهقانیار، محمود منتظم و عباس محمدی، آثار منتخب استان‌ها شامل ۸۹ «سرود نمایش» و ۱۷ «نماهنگ» را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت ٨ گروه «سرود نمایش» و دو «نماهنگ» را برای حضور در مرحله کشوری این رویداد غیررقابتی معرفی کردند.

در بخش «سرود نمایش»، «بازی‌های محلی» از کرمان؛ «رنگین‌کمان مهربانی» از فارس؛ «دنیای قشنگ» از یزد؛ «فردا را می‌سازیم» از زنجان؛ «اشبال کارون» از خوزستان؛ «خلیج‌فارس» از هرمزگان؛ «شهر شقایق» از گلستان و «دنیای پنهان» از گیلان و همچنین دو نماهنگ «گیلان‌زای» از گیلان و «گردوبازی» از کرمان.

این برنامه روز و در شب عیدغدیر خم با حضور مسیٔولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برگزارکنندگان مهرواره، گروه داوران و نمایندگان گروه‌های منتخب و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و از شبکه امید به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

زمان:  ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
ساعت: ٢٢:٣٠

نمایش آیین پایانی نخستین مهرواره
نمایش آیین پایانی نخستین مهرواره

نمایش ها و رویدادهای کودکانه این ماه را با این لینک دنبال کنید…

پاسخ دهید

نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید