نمایشگاه گروهی نقاشی کودک شنبه ۲۴ مهرماه گشایش می‌یابد و تا سوم آبان‌ماه پذیرای عموم علاقه‌مندان است .

با توجه به حجم بالای آثار کودکان هنرمند ، نگارخانه پردیسان در ۲ بخش میزبان نقاشی های هنرجویان میلاد عموزاده می شود ، از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه آثار کیمیا موسوی ، مروارید میر و آیلار نوروزی به نمایش گذاشته می شود .

نقاشی های گروه دوم نیز از ۲۹ مهرماه تا سوم آبان ماه به نمایش در‌ می آید که شامل آثار مهتا جمشیدی ، صبا صبوحی ، وانیا حاجی قربانی ، سارینا سروش ، عرفان انجمنی ، لیدیا محمدی ، مبینا صحیح نسب ، ستاره کارآموز ، تینا رمضانی گوهر و نیکی رضا صالحی است .

خاطرنشان می شود ، میلاد عموزاده فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه است ، در شاخه های مجسمه سازی ، ماکت سازی ، عکاسی و تایپوگرافی نیز فعالیت می کند .

کسب رتبه برتر جشنواره هنرهای تجسمی تهران در رشته ماکت سازی ، برگزاری نمایشگاه های متعدد و دریافت جوایز و لوج های تقدیر از مراکز فرهنگی مختلف ، طراحی مجسمه های متعدد برای اجرا در اماکن و کسب عنوان جوان ترین شرکت کننده دوسالانه مجسمه سازی از جمله موارد در کارنامه حرفه ای این جوان هنرمند است .

علاقه مندان برای بازدید نمایشگاه گروهی نقاشی کودک می توانند به فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرند.

زمان : ۲۴ مهر تا ۳ آبان

ساعت : ۹ تا ۱۹

مکان : فرهنگسرا فردوس

نشانی : فلکه دوم صادقیه‌، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی

شماره تماس : ۴۴۰۰۰۲۰۳

نمایشگاه گروهی نقاشی کودک
نمایشگاه گروهی نقاشی کودک

نمایش ها و رویدادهای کودکانه این ماه را با این لینک دنبال کنید…

[irp posts=”21293″ name=”جشن روز جهانی کودک در دهکده میشا”]