موسسه نام آوران دنیای هنر برگزارکننده نمایشگاه تخصصی دنیای کودک ویژه محصولات و خدمات وابسته به کودکان، اسباب بازی، تشریفات، سلامت کودک، سیسمونی و … را در تاریخ ۱۰ الی ۱۳ بهمن ماه سال ۹۶ با همکاری و نظارت اتحادیه و اتاق اصناف در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می نماید.

دومین نمایشگاه تخصصی دنیای کودک
دومین نمایشگاه تخصصی دنیای کودک

دومین نمایشگاه تخصصی دنیای کودک این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط مستقیم با هر دو نوع مخاطب خاص و عموم مردم در راستای ایجاد بستر مناسب برای ارائه کالا و خدمات برگزار خواهد شد. نمایش و ارائه کالا به عموم مردم و مخاطبین خاص، انعقاد قراردادهای تجاری میان واحدهای شرکت کننده و بازدیدکنندگان، همچنین توزیع رایگان بولتن معرف واحدهای شرکت کننده میان مدعوین، جنگ و جشنواره ویژه کودکان در زمان برگزاری از جمله امکانات این مجموعه می باشد.

لازم به ذکر است امکان برقراری ارتباط با مخاطبین خاص، فروشگاه ها، مهدکودک ها، مدارس، مراکز مرتبط با کودکان و … به صورت مجزا تدارک دیده شده است. اطلاع رسانی این نمایشگاه به صورت درج آگهی در مجلات تخصصی، سایتهای تخصصی کودکان، شبکه های اجتماعی، و با توزیع کارت های دعوت و پوستر نمایشگاه، ارسال پیامک اختصاصی برای متخصصین،ایمیل و پیامک برای اعضای باشگاه دنیای هنر و برج میلاد و … انجام میگیرد