در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی ، برنامه ای با عنوان « خواندن با عروسک ها » ویژه کودکان و نوجوانان در موسسه خانه دوستان آشنا با همکاری موزه عروسک های ملل برگزار می شود. این برنامه، قسمت های مختلفی چون ساخت عروسک از شخصیت های مختلف داستانی و عروسک های کتابخوان ، دیدار با شاعران ، نویسندگان ، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب کودک و نوجوان و همچنین نمایشگاهی از کتاب های برگزیده برای این گروه سنی را در برمی گیرد.

همچنین کودکان می توانند در کارگاه های ساخت عروسک شرکت کنند و عروسک دلخواه خود را بسازند اما اولویت با عروسک هایی است که کتاب می خوانند یا خلق شخصیت های داستانی که کتابخوان بوده اند. هزینه شرکت در این کارگاه‌ها هم از ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها و استفاده از برنامه‌های مختلف « خواندن با عروسک ها » می توانند به موسه خانه دوستان آشنا ، مراجعه کنند. این موسسه به واسطه همجواری با موزه عروسک های ملل ، علاوه بر این که فرصتی را برای آشنایی بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی با فرهنگ های متنوع موجود در کشور ایران فراهم می‌ سازد، می تواند سبب آشنایی بیشتر آنها با فرهنگ سایر ملل جهان نیز باشد که این شناخت ، پایه های صلح و دوستی بین کودکان ایران و جهان را بیش از پیش استوار می سازد.

زمان : پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ آبان ماه

ساعت : ۱۶٫۳۰ الی ۱۹٫۳۰

مکان : خانه دوستان آشنا

نشانی : تهران ، میرداماد ، خیابان نفت جنوبی ، کوچه تابان ، پلاک ۱۱ ، واحد ۲

تلفن : ۲۲۲۲۲۳۰۰ و ۰۹۳۶۰۳۴۴۶۷۲

خواندن با عروسک ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
خواندن با عروسک ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

نمایش ها و رویدادهای کودکانه این ماه را با این لینک دنبال کنید…

[irp posts=”8830″ name=”کارگاه آشنایی کودکان با مشاغل مرتبط با طبیعت”]