جشنواره بین المللی نمایش های عروسکی همه چیز درباره کارناوال عروسکی تهران و جشنواره نمایش های عروسکی این مراسم همزمان با نخستین روز جشنواره یکم شهریور ماه برپا می شود. به این صورت که در این گردهمایی عروسکی عروسک هایی در اندازه های مختلف از عروسک های غول پیکر تا عروسک های کوچک انگشتی درکنار هنرمندان حضور خواهند داشت.
از تمام خانواده ها هم دعوت شده است تا کودکان و عروسک هایشان را برای شرکت در این جشن عروسکی، همراه خود بیاورند. شادپیمایی عروسکی در فاصله میان تالار وحدت تا محوطه باز تئاتر شهر برگزار می شود و شرکت کنندگان از حدود ساعت ۱۷:۳۰ در روز یکم شهریور ماه مقابل تالار وحدت گرد هم می آیند و با طی کردن خیابان شهریار و پارک دانشجو به محوطه باز تئاتر شهر خواهند رسید.
جشنواره نمایش عروسکی از ۱ تا ۷ شهریور برگزار میشود. نمایش ها را به گروه سنی کودک و نوجوان برای شما تفکیک کردیم. برای خرید به سایت تیوال مراجعه نمایید.

جشنواره بین المللی نمایش های عروسکی
جشنواره بین المللی نمایش های عروسکی

پیش فروش بلیت ها از امروز ۲۵ امرداد آغاز شده و برای دو روز اول جشنواره با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می رسد.

نمایش های مخصوص کودکان: نمایش شهر توقالی – تالار هنر نمایش لاکی عجق وجق – تالار هنر نمایش غول بزرگ مهربان – تالار هنر نمایش سولوی باغچه – تئاتر شهر – سالن چهارسو نمایش نمکی بلا و دیو ناقلا – تئاتر شهر – پلاتو اجرا نمایش چه کسی گربه را جا به جا کرد – تئاتر شهر – سالن قشقایی نمایش بیست و یک – تئاتر شهر –