این برنامه ، به مناسبت روز جهانی بازی در کتابخانه و با همکاری گروه بابازی ، اوریمان ( مرکز تخصصی اوریگامی ) ، گروه بازی و اسباب بازی به و خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن ، برگزار می شود.

کتابخانه‌ ی کودک و نوجوان خانه کتابدار وابسته به شورای کتاب کودک از بهار سال ۸۴ آغاز به کار کرده است. این کتابخانه بیش از ۵۰۰۰ منبع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، لوح فشرده، کتاب گویا،کتاب های حسی- لمسی، نقشه، پوستر آموزشی و بازی‌های فکری) در تمامی حوزه های موضوعی دارد. در حال حاضر این کتابخانه بیش از ۱۰۰۰ عضو دختر و پسر در گروه‌های سنی ۳ ماه تا ۱۶ ساله دارد.

منابع کتابخانه بر اساس رده بندی دیویی در قفسه های باز نگهداری می شوند و به وسیله نرم افزار کتابخانه ای قابل بازیابی هستند. این کتابخانه علاوه بر امانت منابع مطالعاتی ، کارگاه‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان (آشنایی با کتاب‌های مرجع، آشنایی با نشریه های کودک و نوجوان، آموزش کتابداری به کودکان و نوجوانان، آموزش شیوه پژوهش، آشنایی با مهارت های ‌های زندگی و…)، جشن ها و برنامه های جانبی به مناسبت های گوناگون ملی، مذهبی و بین‌المللی در طول سال برگزار می کند.

علاوه بر خدمات فوق بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و هنری، قصه‌گویی در اتاق قصه، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، کتابخوانی با صدای بلند، نمایش فیلم، نقد کتاب، دیدار با نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و … از دیگر فعالیت های کتابخانه است. گروه های سنی ۰ تا ۱۶ ساله می‌توانند با پرداخت حق عضویت به عضویت کتابخانه درآیند و از منابع مطالعاتی و برنامه‌های آن استفاده کنند.
زمان : دوشنبه ۱ آذر ماه ۹۵

ساعت : ۱۷ تا ۱۹

مکان : خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن

نشانی : خیابان ولیعصر ، بالاتر از میدان منیریه ، خیابان اسدی منش ، کوچه دهستانی ، نبش بن بست دوم ، پلاک ۲

تلفن:  ۶۶۹۶۲۹۰۴

بزرگداشت روز جهانی بازی در کتابخانه
بزرگداشت روز جهانی بازی در کتابخانه

نمایش ها و رویدادهای کودکانه این ماه را با این لینک دنبال کنید…

[irp posts=”9763″ name=”کارگاه تربیت جنسی کودکان”]