سمینار آموزش مفاهیم پایه ریاضی کودکان با هدف رشد تفکر واگرای کودک از طریق بازی و ریاضی با روش i-maths و با حضور دکتر بحرینی و دکتر نعیمی برگزار می‌شود.

برنامه i-Maths بر این مبنا استوار است که تجربیات یادگیری مختلفی را با استفاده از رویکردهای مختلف در حوزه آموزش برای کودک فراهم بیاورد. روش منحصر بفرد آموزش که توسط i-Maths به کار گرفته شده است، سه متدولوژی مختلف را در بر می گیرد که همه انواع دانش آموزان را می تواند مخاطب قرار داده و چرخه آموزش را تکمیل نماید.

روش کانکریت- یادگیری بر اساس فعالیت: مفاهیم در قالب داستان ها یا فعالیت ها  یا کار دستی که بخش های مختلف کیت یادگیری است ارائه می شود و کمک می کند تا مفاهیم در ذهن و هوش کودک تثبیت شود.

روش نیمه ابسترکت – یادگیری با انجام دادن: مفهومی که در فرم سه بعدی ارائه شده بود حالا بوسیله وال چارت ها و استیکر های آهن ربایی در فرم دو بعدی ارائه می شوند.

روش ابسترکت – آموزش از طریق تفکر: فاز نهایی آموزش زمانی است که حالا کودک این مفاهیم را روی کتاب کار هایی که اختصاصا به همین منظور طراحی شده اند کار می کند و بدین وسیله چرخه  “یادگیری با انجام دادن”، ” یادگیری با فکر کردن” کامل می شود.

زمان: یکشنبه، ۱۸ مهر

ساعت: ۱۶

مکان: مهدکودک نام آوران

آدرس: شهرک اکباتان، فاز ۲، بلوک ۱۵

سمینار آموزش مفاهیم پایه ریاضی کودکان

نمایش ها و رویدادهای کودکانه این ماه را با این لینک دنبال کنید…

[irp posts=”23393″ name=”کارگاه شب چله در ماندالا”]