نمایش « کی میخواد از روی پل رد شود ؟» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعد از ماه رمضان ۹۶ به روی صحنه خواهد رفت.

عادل بزدوده کارگردان نمایشی در خصوص فعالیت‌ های اخیر خود در حوزه هنرهای نمایشی گفت: در سال جاری امیدوارم نمایشی را که پارسال در شورای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، مرکز تئاتر تایید شد در زمان مناسب به روی صحنه برود.

وی در ادامه بیان کرد: به احتمال قوی بعد از ماه رمضان ۹۶ ، برای اجرا اعلام آمادگی می کنم. این نمایش را با عنوان «کی میخواد از روی پل رد شود؟» روی صحنه می‌برم.

بزدوده در خصوص روایت داستانی این اثر نمایشی اظهار داشت: «کی میخواد از روی پل رد شود؟» بر اساس کتابی است که در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوشته شده و به همت مرتضی طاهری دوست عزیزم، بازنویسی و یا بازسازی نمایشی کرده‌ایم.

وی درباره انتخاب بازیگران عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها هنوز کاراکتر و یا بازیگری را برای شخصیت‌های داستانی در نظر نگرفته‌ایم و تعداد بازیگرانمان مشخص نیست.

بزدوده از همکاری خود با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: یکسری از آثار هم داستان و یا نوع قالب نمایشی‌اش، محیط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان را می‌طلبد.

وی درباره به کارگیری بازیگران و یا هنرمندان کانون پرورش فکری در این اثر نمایشی تاکید کرد: اگر بخواهیم کاری حرفه‌ای انجام بدهیم، به طبع بازیگران و عوامل حرفه‌ای خود را می‌طلبد. ولیکن ایده استفاده از خود بچه‌های کانون فکر خوبی است که از این طریق وارد عرصه هنر نمایشی شوند.

بزدوده در پایان با اشاره به اینکه نمایش «کی میخواد از روی پل رد شود؟» در ژانر نوجوان نوشته شده است.

در خصوص خلاصه داستان گفت: این نمایش روایت زندگی الاغی است که صاحبش آن را در جنگل رها کرده است و الاغ به دلیل تنهایی، از خروج و رفتن مابقی حیوانات از پیرامون زندگی اش خودداری می کند و در ادامه اتفاقات و مشکلات این حیوانات و جنگل را خواهیم دید.

اجرای نمایش کی میخواد از روی پل رد شود بعد از ماه مبارک رمضان

نمایش ها و رویدادهای کودکانه این ماه را با این لینک دنبال کنید…

[irp posts=”14937″ name=”نمایش دردونه”]