چهارمین شماره ماهنامه داروگ منتشر شد به همراه یک پوستر هدیه در قطع ویژه ، تمام رنگی با مطالب و عکس های جالب .

اگر علاقه مند به طبیعت و حیات وحش هستید ، خواندن این شماره داروگ را از دست ندهید . تازه ترین شماره داروگ با پرداختن به مطالب زیر منتشر شده است :

« شوخی قورباغه ها با استاد شجریان » ماجرای شوخی قورباغه سبز درختی با استاد آواز ایران دیدنی و شنیدنی است . علاقه مندان به موسیقی زیبای ایرانی و استاد شجریان از این مطلب لذت خواهند برد .

چهارمین شماره ماهنامه داروگ منتشر شد
چهارمین شماره ماهنامه داروگ منتشر شد

« کلاس سبز در فاصله دو تابستان » : پاییز رسیده است و دانش‌آموزان دوباره راهی مدرسه‌ها شده‌اند. در این مطلب نگاهی به توجه به محیط‌زیست در روزهای گرم تابستان شده است .
« در این مدرسه همه چیز را از راه بازی و بازی و بازی یاد می گیرند » ؛ در این مطلب گفت‌وگوی داروگ با عبدالحسین وهاب‌زاده، بنیان‌گذار مدرسه‌های طبیعت در کشور را می‌خوانید و با حال و هوای یک مدرسه‌ی محیط‌ زیستی آشنا می‌شوید .
« زینت قصه‌گوی دریا ( با موسیقی بندری ) » ؛ شعرها و آهنگ‌های زیبای دریای خلیج‌فارس شنیدنی است .
« گوگل دایناسورها را زنده می کند » ؛ واقعیت مجازی در موزه برلین: در این مطلب وارد دنیای دایناسورها می‌شوید و رمز و راز زندگی دایناسورهای منقرض‌شده را می خوانید .
« شما نفس دایناسورها را تنفس می کنید » ؛ تا حالا خواسته‌اید حس دایناسور بودن داشته باشید ؟

« زمانی برای پوزه لاک پشت ها » : در این مطلب به دنیای زیبا و پر از شگفتی لاک‌پشت‌ها رازهای زندگی لاک‌پشت‌های خلیج‌فارس پرداخته شده است .
رکوردشکنی « نبرد حیوانات خانگی » : انیمیشنی دیدنی در جهان حیوانات. سرک کشیدن در زندگی مخفی حیوانات خانگی باعث شده است که این انیمیشن در سینماهای آمریکا کلی سروصدای زیادی به پا کند .
گزارش تصویری از « پارک آب و آتش » ؛ در این مطلب، گزارشی جالب را از آب‌بازی کودکان در پایتخت می‌خوانید .
« تازه های ابزار عکس و ویدئو – اینستاگرام ، اسنپ چت – واتس آپ » ؛ اگر علاقه‌مند به تکنولوژی هستید ، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب به بزرگ‌ترین نمایشگاه عکاسی جهان می روید .
«دوچرخه یا ماشین فرمول یک ؟! » نمایشگاه یوروبایک ۲۰۱۶: این مطلب گشتی است در یک نمایشگاه دوچرخه‌ای هیجان‌انگیز که شما را با مدل‌های مختلف دوچرخه‌ها در جهان آشنا می کند .

« گزارش فعالیت های بچه های دوستدار محیط زیست »؛ در این مطلب یا کارهای محیط زیستی نوجوانان آشنا می‌شوید. نوجوانانی که مراقب محیط‌زیست هستند .
« خانه درختی بدون میخ و پیچ » ؛ خانه‌های درختی خیلی زیبا و جالب هستند. در این مطلب به خانه‌های درختی سبز و دیدنی در چین سفر می‌کنید؛ خانه‌هایی که در آن‌ها خبری از میخ و پیچ نیست .
« مأموریت فضایی » ؛ رمزگشایی از شکل گیری جهان: در این مطلب به فضا می‌روید و در میان کهکشان ها و ستاره ها، پیدایش زمین را کشف می کنید .
« تصویرگری و کاریکاتور » : دنیای کاریکاتور داروگ دیدنی است. اگر می‌خواهید بخندید و لذت ببرید این مطلب را از دست ندهید .

داروگ ماهنامه اختصاصی اطلاعات و آموزش حفاظت از محیط زیست و نخستین نشریه نوجوانان دوستدار محیط‌ زیست است که هر ماه منتشر می شود و حالا چهارمین شماره ماهنامه داروگ منتشر شد است.