سرسره خوانی ۴ به مناسبت شب یلدا در سرای محله ی قلهک برگزار می شود. این چهارمین رویداد سرسره خوانی است که این بار به مناسبت شب یلدا برگزار می شود. برای آشنایی بیشتر با سرسره خوانی میتوانید رویداد های قبلی را مشاهده کنید.

قرار است به مناسبت شب یلدای امسال همراه با کودکان شما قصه بخوانیم و نقاشی بکشیم و فال بگیریم. در این برنامه با همراهی یکی از نویسندگان خوش نام کودک و نوجوان داستان خوانده می شود. بچه ها با آیین و سنت شب یلدا آشنا می شوند و با تخیل خود نقاشی رویاهای خود را می کشند، در کنار دیگر دوستانشان با فال حافظ آشنا شده و با نقاشی های خودشون فال می گیرند.

سرسره خوانی ۴ همراه با هدایا و قرعه کشی های جذاب برای کودکان شما همراه است. افرادی که از هدیه خود در سفره شب یلدا عکس بگیرند، در قرعه کشی بهترین عکس سرسره خوانی ۴ شرکت داده شده و جایزه ارزنده ای دریافت خواهند کرد.

شرایط و نحوه شرکت در مسابقه در هنگام برگزاری سرسره خوانی ۴ و پس از اتمام رویداد اطلاع رسانی می شود. در این برنامه همه ی وسایل مورد نیاز کودکان برای نقاشی فراهم شده است و نیازی نیست چیزی به همراه داشته باشند. هزینه ی این رویداد برای هر کودک ۲۰ هزار تومان است و حضور پدران و مادران اختیاری و بلامانع است.

زمان و مکان سرسره خوانی ۴

زمان: چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶، ساعت ۱۴ الی ۱۵

مکان: سرای محله قلهک

نشانی: خیابان کلاهدوز (دولت)، نرسیده به بلوار کاوه، نبش بن بست موسوی، پلاک ۴۰۴

ظرفیت محدود می باشد. جهت ثبت نام در سرسره خوانی ۴ با شماره تلفن ۲۲۶۱۴۹۰۲ یا ۰۹۳۰۱۷۹۹۳۳۹ تماس بگیرید.

سرسره خوانی ۴ ؛ کارگاه قصه خوانی و نقاشی و فال به مناسبت شب یلدا
سرسره خوانی ۴ ؛ کارگاه قصه خوانی و نقاشی و فال به مناسبت شب یلدا

پاسخ دهید

نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید