درباره کتاب جنایتکار اعتراف می کند: نوشته مهدی رجبی پرده از راز مخوف یک جنایتکار بر می‌ دارد. خواننده این کتاب، دفترچه یادداشتی را پیدا کرده است و نویسنده این دفترچه امیدوار است که خواننده، آدم ترسویی نباشد چون با خواندن صفحه های این دفترچه، حوادث عجیب و غریب و ترسناک زیادی وارد زندگی اش خواهند شد. بنابراین، مخاطب با آغاز مطالعه این رمان، یک اثر خوفناک را مطالعه خواهد کرد.

رجبی در آغاز داستان به مخاطب می‌گوید که نیرویی شوم که نشانه‌ جادوی سیاه است، هر لحظه در کمینش است تا وارد ذهنش شود و از او می خواهد که اگر تردید دارد و دوست ندارد وارد دنیای مخوف و سیاه موجودات اهریمنی شود، دفترچه را ببندد و بیاندازد دور. اما اگر فکر می‌کند آنقدر که باید جرئتش را دارد، اولین قدم را بردارد و هر کاری که از او خواسته می‌شود را موبه‌مو انجام دهد.

مشخصات کتاب جنایتکار اعتراف می کند

کتاب جنایتکار اعتراف می کند
کتاب جنایتکار اعتراف می کند

ژانر: وحشت

نویسنده : مهدی رجبی

تصویرگر: مسعود کشمیری

گروه سنی: ۱۱ سال به بالا

۱۴۴ صفحه

انتشارات : نشر افق

دریافت چهار لاک پشت در فهرست هفدهم لاک پشت پرنده در بهار ۹۴

گزیده کتاب جنایتکار اعتراف می کند
همان شب برق آسانسور خراب شد. در تاریکی فقط چشم هایشان را می دیدم. با پنجه های تیزشان به من حمله کردند و تمام صورت و دست هایم را خراشیدند. احساس می کردم سه چهار ساعت است توی آسانسور گیر کرده ام، اما وقتی همسایه ها مرا بیهوش از توی آسانسور بیرون آوردند، گفتند فقط سه دقیقه طول کشیده تا در آسانسور را باز کنند.

  به دنبال کتاب مناسب برای گروه سنی متناسب کودکتان هستید؟ بخش معرفی کتاب سایت سرسره را دنبال کنید…

[irp posts=”17293″ name=”معرفی کتاب قتل در چراگاه”]