بررسى تصویر کودکى در برنامه کودک تلویزیون مرکز پژوهش و آموزش رهایی با مشارکت انجمن علمی جامعه شناسی دانشگاه تهران این نشست گفتگویی را برگزار می کند.
این نشست با حضور خانم آزاده سالمى ، دانشجوى دکترى علوم ارتباطات برگزار می شود .

زمان : سه شنبه ١۴ دى، ساعت ١٧

مکان : دانشکده علوم اجتماعى دانشگاه تهران ، کلاس ٣٠۶

نشانی : پل گیشا ، خیابان جلال آل احمد ، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

« رهایی » مرکز پژوهش و آموزش مستقل و مجازی است که در حوزه کودکان و آموزش فعالیت می کند . شاید بتوان گفت تفاوت رهایی با دیگر گروه های اجتماعی فعال ( سمن ها و … ) در این حوزه علاقه و نسبت آن با تئوری ( نظریه ) باشد و این علاقه برخاسته از حاکمیت رویکردهای علوم اجتماعی بر کلیت مرکز است . از سوی دیگر تفاوت آن با گروه های آکادمیک و انجمن های علمی فعال در این حوزه علاقه و نسبت آن با پراتیک ( عمل ) است .

بدین ترتیب مرکز پژوهش و آموزش رهایی تلاش دارد به نوعی سنتز گروه های آکادمیک و گروه های مدنی باشد و تلاش کند با پیوند این دو گروه که امروز بیش از هر زمان دیگری از یکدیگر فاصله گرفته اند ، و به تبع آن پیوند نظریه و عمل هرچه بیشتر خود را به انجام پراکسیس ( کردار ) نزدیک کند ؛ هر کجا که فرصتی برای همکاری ( همسو با آرمان ها و اهداف این مرکز ) مهیا باشد تلاش می کند از آن  امکان نهایت بهره را ببرد ، و بدین ترتیب در همکاری با گروه ها ، انجمن ها ، جمعیت ها و … دولتی و غیردولتی هیچ محدودیت پیشینی ای ندارد و آنچه حد و مرز این همکاری را مشخص می کند کم و کیف پروژه ایست که تعریف می شود .

بررسى تصویر کودکى در برنامه کودک تلویزیون
بررسى تصویر کودکى در برنامه کودک تلویزیون