روز یکشنبه ۱۷/۲/۹۶ گروه سرسره برای تهیه ی گزارش از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رهسپار شهر آفتاب شدند.

نمایشگاه کتاب امسال از نظر ارائه ی کتاب و خدمات انتشارات پیشرفت چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشت با هم بخشی از گزارش را می خوانیم:

یکشنبه حدود ساعت ۱۲ وارد شهر آفتاب شدیم و باهم به سمت بخش کودک و نوجوان رفتیم. با اینکه یکشنبه روز کاری بود حجم بازدیدکنندگان بسیار زیاد بود و ازدحام در بعضی از غرفه ها فراتر از گنجایش آن ها بود به محض ورود غرفه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خودنمایی می کردند.

گزارش سرسره از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب
گزارش سرسره از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب

در غرفه ی کانون امسال کتاب های زیادی به عنوان تازه های نشر معرفی شده بودند که در گزارشی جداگانه به آن ها می پردازیم.

غرفه ی انتشارات شهر قلم با طراحی فضا و معماری بسیار خوبی همراه بود و با توجه به خستگی بسیار، مسئولین این بخش با گرمی از مشتریان خود استقبال کردند.

انتشارات افق امسال یکی از بهترین غرفه ها در نمایشگاه بود افق امسال هر روز با دو نویسنده هم در بخش کودک و هم در بخش بزرگسال از مخاطبانش استقبال می کند. ما در بخش کودک با خانم ها کیوان عبیدی آشتیانی و محبوبه نجف خانی صحبتی داشتیم که شرح آن در گزارشی جداگانه به اطلاع می رسد.

انتشارات ویدا که از منتشر کنندگان مجموعه ی پرمخاطب بازی تاج و تخت است امسال فضایی متناسب با رمان های فانتزی و تخیلی خود ایجاد کرده بود.

انتشارات پرتقال، قدیانی، هوپا از سایر بخش های جذاب نمایشگاه امسال بودند، که با حضوری پرشور از مخاطبین خود استقبال می کردند.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۶ در شهر آفتاب برگزار می شود.