درباره کتاب شازده کوچولو: البته برای من تو هنوز پسر کوچولویی هستی شبیه صد هزار پسر کوچولوی دیگر. من به تو هیچ نیازی ندارم و تو هم به من نیازی نداری. برای تو من فقط یک روباهم شبیه صد هزار تا روباه دیگر. اما اگر تو مرا اهلی کنی، بعدش ما به همدیگر محتاج می شویم. برای من، در سراسر دنیا فقط یکی مثل تو می شود.

کم‌ کم دارم می فهمم. یک گلی هست که مرا اهلی کرده.
ممکن است کرده باشد. روی زمین همه جور چیزی ممکن است اتفاق بیافتد.
اوه! آن روی زمین نیست روی یک سیاره دیگر است.
توی آن سیاره شکارچی هم هست؟
نه.
چه جالب! مرغ و جوجه چی؟
نه.
هیچ چیزی کامل نیست…

مشخصات کتاب شازده کوچولو

کمیک استریپ شازده کوچولو
کمیک استریپ شازده کوچولو

 

نویسنده: ژوآن اسفار

مترجم:  فرزانه کریمی

ناشر: ذکر

قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان

 

 

 

 

 ژوآن اِسفار، خالق کتاب‌ های مصور تحسین‌برانگیز و جهانی، اقتباسی از اثر قدیمی و دوست‌ داشتنی «شازده کوچولو» را به زبان تصویر ارائه داده است. به لطف خانواده سنت اگزوپری، اسفار این قصه محبوب را بازآفرینی کرده است تا ادای احترامی باشد به اثر اولیه و دعوتی از خوانندگان جدید تا برای نخستین بار به دیدار شازده کوچولو بیایند.

کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌ زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده است. از این کتاب به طور متوسط سالی یک میلیون نسخه در جهان به فروش می‌ رسد. این کتاب در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد. «شازده کوچولو» تا به حال به بیش از ۲۵۰ زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌ شود.

  به دنبال کتاب مناسب برای گروه سنی متناسب کودکتان هستید؟ بخش معرفی کتاب سایت سرسره را دنبال کنید…

[irp posts=”17763″ name=”معرفی کتاب گوزن در کافی شاپ”]

پاسخ دهید

نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید