فیلم جوراب شو و پینوکیو آماده نمایش شد
فیلم جوراب شو و پینوکیو آماده نمایش شد

کارگردان فیلم جوراب شو و پینوکیو از پایان مراحل فنی این اثر و ارسال نسخه ای از آن به سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.

علیرضا محمودزاده کارگردان فیلم سینمایی «جوراب شو و پینوکیو» درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: تمام کارهای مراحل فنی به پایان رسید و در حال حاضر «جوراب شو و پینوکیو» آماده نمایش شده است. وی در پایان گفت: ۳ اردیبهشت ماه نسخه ای از این اثر را به سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان ارسال کردیم تا در صورت پذیرفته شدن در این جشنواره به نمایش در بیاید. اولین فیلم بلند سینمایی علیرضا محمودزاده اثری موزیکال و عروسکی محسوب می شود و قصه اش درباره عروسک های عمو پیرداد است که از خانه می گریزند و مشکلاتی را به وجود می آورند.

عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: سحر ولد بیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و … ، مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، نویسنده و کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، طراح گریم: رضا سعیدی، مجری طرح: کیان باباییان، تدوین: حامد رضی، مدیر تولید: مهدی احمدی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، عروسک گردانان و صدا پیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعضی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور و … .