در رابطه مادر و فرزندی ، ماه تولد بسیار تاثیرگذار است. اکنون به راحتی می توانید در ادامه این مطلب با خواندن ویژگی های طالع بینی هر ماه متوجه شوید کودکان متولد هر ماه چگونه مادری می خواهند و شما را چگونه خواهد دید.البته مانند هر طالع بینی دیگری نباید کاملا به آن اعتماد و اتکا کنید و سعی کنید همواره از مطالب و منابع دیگر علمی موجود در همین سایت یا منابع دیگر و یا مشورت با پزشک متخصص در جهت افزایش اطلاعاتتان در حوزه ی مادر و کودک بهره بگیرید. با ما همراه باشید:

کودکان متولد هر ماه چگونه مادری می خواهند؟
کودکان متولد هر ماه چگونه مادری می خواهند؟

فروردین:

کودک متولد این ماه مادری می خواهد که بسیار با انرژی و سریع بوده، او را به انجام کارها تشویق کرده و کودک را تبدیل به فردی کارآفرین کند. اگر مادر شکننده و ضعیف برخورد کند، کودک بسیار متعجب خواهد شد. کودک فروردینی، مادری سخت گیر و با اخلاق های مردانه را بیش تر می پسندد. مادر او باید بسیار رو راست و صادق باشد.

اردیبهشت:

کودک متولد اردیبهشت مادری می خواهد که آرام و ساکت باشد، به خوردن و نوشیدن او توجه کند، به راحتی او اهمیت دهد، به زیبایی خود توجه نماید، دارای آرامش درونی باشد و در زندگی قدم های آرامی بردارد.

خرداد:

کودک خرداد ماه ، شما را به عنوان زنی متفکر و عاقل می بیند. می توانید با او هر چه قدر که دوست دارید، صحبت کنید. کودک شما نیز ممکن است بسیار سریع صحبت کرده و در مورد همه چیز سوال بپرسد. اگر به سوال های او پاسخ ندهید، ممکن است خود را طرد شده احساس کند. برای او کتاب های رنگی و مجله های کودک تهیه کرده، در هر زمینه ای به او اطلاعات داده و تصویر یک مادر آگاه را در او ایجاد کنید. رابطه مادر و فرزندی شما باید به شکلی باشد که در آن مدام در حال صحبت با یکدیگر باشید.

تیر:

کودک تیر ماهی، رابطه مادر و فرزندی می خواهد که او را تغذیه کند، با او تماس فیزیکی داشته باشد، او را در آغوش گرفته و ببوید. این کودکان مدام پتو و یا عروسک خود را در آغوش می گیرند. اگر مادر متوجه این موضوع نشود و از او بخواهد که آن وسیله را رها کند، کودک بسیار آزرده خواهد شد. زمانی که به او عشق می ورزید و با او تماس فیزیکی دارید، پشتش را به آرامی نوازش کنید. در این صورت هر دوی شما شادتر خواهید بود.

مرداد:

ملکه اصلی زندگی این کودکان همیشه مادرشان خواهد بود. این کودکان را در جنبه های مثبت کمی لوس کنید. کودکان مرداد ماهی می خواهند که لذت موفقیت در کارها را تجربه کنند. آن ها دوست دارند که تشویق شوند و از این که دیگران را نیز تشویق کنند، لذت می برند.



روح کودکان مرداد ماهی هنرمند بوده، خلاقیت آن ها بسیار قوی است و کاری که انجام می دهند را لذت بخش می کنند. اهل قهقهه زدن، لذت بردن و تبدیل کردن هر کاری به بازی هستند. اگر مادر نیز هر کاری را تبدیل به صحنه تئاتری کوچک کند، رابطه مادر و فرزندی عالی خواهد شد.

شهریور:

هم مادر و هم کودک شهریور ماه بسیار ایراد گیر هستند. تمیزی از اهمیت بالایی برای آن ها برخوردار است. اگر این موضوع تحت کنترل قرار نگیرد کودک بسیار وسواسی تربیت خواهد کرد. نباید به کودک خود بگویید که درس بخواند و تکالیف خود را تمام کند. در این صورت او تبدیل به فردی خواهد شد که مسئولیت کارهای خود را به عهده گرفته و آن ها را به نحو احسنت انجام خواهد داد. موضوع مهم این است که همیشه با او رابطه خوبی داشته باشید.

مهر:

روابط برای کودکان مهر ماهی بسیار مهم است. او را مجبور به درس خواندن نکنید؛ او حتی اگر درس هم نخواند به دلیل روابط نزدیکی که دارد مزیت های بسیاری در اختیارش قرار خواهد گرفت. روابط عمومی، مکالمات دیپلماتیک و هنر در ذات او وجود دارند. او همیشه کودکی متشخص خواهد ماند. اگر هنگام درس خواندن برای او چای و بیسکوییت آماده کنید انگیزه بیش تری پیدا می کند.

آبان:

احساسات کودکان آبان ماهی بسیار قوی است. آن ها بسیار حساس بوده و هرگز ارتباط خود را با مادرشان قطع نمی کنند. مادر نباید بیش از اندازه به کودک فشار وارد کند و باید از نگرانی دور بماند. کودک آبان ماهی هر چیزی را قبل از صحبت کردن در مورد آن احساس می کند. حتی اگر مادر ناراحتی خود را پنهان کند، او باز هم متوجه خواهد شد.

مادر باید با کودک خود صادق بوده و بگوید که از چه چیزی ناراحت است؛ در این صورت کودک آرامش خواهد داشت. همزمان با رشد کودک ویژگی های ماه تولد بیش تر در او نمایان می شود. کودک آبان ماهی دچار ترس های پنهانی مانند: ترس از دست دادن مادر و یا ترس از دست دادن خانواده می باشد. اگر او بتواند وابستگی خود را کنترل کند کودکی ثابت قدم خواهد بود که شخصیتی مستقل دارد.

آذر:

این کودکان، مادران خود را زنانی سرگرم کننده و معنوی می بینند و خودشان نیز در این مسیر قدم بر می دارند. کودکان آذر ماهی را حتما آزاد بگذارید و تا جای ممکن آن ها را به فضاهای باز ببرید. کودکان آذری دوست دارند که در طبیعت آزادانه حرکت کنند. مجبور کردن این کودکان به انجام تکالیف مدرسه باعث ایجاد اضطراب در آن ها می شود.

اگر مادر میان درس و ورزش کودک تعادل ایجاد کند او کودکی خلاق خواهد شد. این کودکان از بدو تولد استعداد یادگیری زبان های خارجی را دارند. آن ها به هر کجای دنیا که بروند، می توانند کار کنند. به همین دلیل مادران آن ها نباید هیچ نگرانی خاصی داشته باشند.

دی:

کودکان دی ماهی از بدو تولد انسان های کاری و مسئولیت پذیری هستند. آن ها بر روی صندلی غذای خود طوری می نشینند که انگار در یک جلسه مهم کاری هستند! یک مسئولیت پذیری طبیعی در ذات آن ها وجود دارد. هر کاری که بخواهند انجام دهند مانند یک مهندس معمار از ابتدا تا انتهای آن را بررسی می کنند.

به طور طبیعی افرادی نگران هستند و مادران خود را نیز نگران می دانند. مادر بلافاصله بعد از این که متوجه نگرانی کودک می شود، باید به او بگویند:«چیزی برای نگرانی وجود ندارد، دارم برای کارهایم برنامه ریزی می کنم». آن وقت کودک آن احساس را با نگرانی اشتباه نخواهد گرفت. این گونه می تواند با استعداد ذاتی خود بسیار موفق شود.

بهمن:

کودکان بهمن ماهی روح آزادی دارند. همیشه تصمیمی برای کاری که می خواهند انجام دهند در ذهن آن ها وجود دارد. اگر مادر و پدر بخواهند آن ها را بر اساس استانداردهای خود تربیت کنند، عصیان خواهند کرد. در صورتی که اگر آزادشان بگذارند، آن ها با خود می گویند: «اکنون که آزاد هستم نیازی به سخت کردن شرایط وجود ندارد». این کودکان متفاوت و باهوش هستند و مادر خود را نیز این گونه می بینند.

در رابطه مادر و فرزندی اگر مادر به او بگوید که«تو می توانی»، استعداد درونی او را تقویت خواهد کرد. از آن جایی که خواندن و یاد گرفتن را بسیار دوست دارند برای آن ها کتاب های متنوعی خریداری کنید. کودک بهمن ماهی یک موضوع را تنها از یک جنبه بررسی نمی کند، بلکه تمام جوانب آن را در نظر می گیرد. اگر مادر از نظر فکری او را آزاد بگذارد، رابطه مادر و فرزندی خوبی را تجربه خواهند کرد.

اسفند:

اسفند ماهی ها کودکان بسیار حساسی هستند. رابطه عمیقی میان کودک اسفندی با مادر خود وجود دارد. نیازی نیست که چیزی بگویید، کودک تان شما را درک خواهد کرد. آن ها مادر خود را در نقش زنی حساس و فداکار می بینند. این موضوع بسیار خوب است، اما اگر از حد خود خارج شود ممکن است مادر در جایگاه یک قربانی قرار بگیرد. به همین دلیل لازم است که مادر این آگاهی را به کودک خود بدهد که«من این فداکاری را انجام دادم و اکنون به جایگاه خود باز می گردم».

پاسخ دهید

نظر خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید