جواهر مقوایی؛ خوش پسند، رایگان، قابل بازیافت و مورد پسند عام است. این فعالیت DIY برای بچه های خلاق (و حتی بزرگسالان) است. شما به هیچ تجهیزات فانتزی نیاز ندارید و یک کاردستی سریع با استفاده از چند وسیله ساده آماده خواهد شد.

آنچه شما نیاز دارید:

– مقوا
– قیچی
– ماژیک
– نخ
– نوار چسب
– چسب حرارتی تفنگی
– گیره گل سینه
– رنگ (اختیاری)

طرز ساخت:
مرحله ۱
مقوای خوب و ضخیم انتخاب کنید. جعبه های مقوایی معمولاً دارای کارتن خوب و محکم هستند. با استفاده از قلم و یک لیوان دایره هایی را روی کارتن رسم کنید.

مرحله ۲
شکل ها را با قیچی برش دهید و با یک ماژیک هر الگو را که می خواهید، طراحی کنید. همچنین جالب است که برخی رنگ متفاوت داشته باشند. می توانید کل یک دایره و یا فقط نیمی از آن را نقاشی کنید.

مرحله ۳
برای گردنبند، ۵۸ سانت از نخ را ببرید. رنگ آن سلیقه ای است ولی یک طناب رنگی روشن بیشتر جلب توجه می کند. از طناب دولایه نیز می توانید برای استحکام بیشتر استفاده کنید. سمت ساده سه حلقه برش داده تان را با نوار چسب به نخ وصل کنید.

برای ساخت یک گل سینه، از یک چسب تفنگی استفاده کنید و گیره اش را روی طرف ساده یکی از دایره های فانتزی خود قرار دهید. اگر نمیخواهید با استفاده از چسب و قلاب های گل سینه این کار را انجام دهید، می توانید به سادگی طول یک نوار را در یک دایره رول کنید و آن را در پشت دایره برش داده قرار دهید. این گل سینه مستقیماً بر روی لباس شما قرار می گیرد. ساده اما زیبا.