خانه خانه نمایش کاردستی چگونه کارت نقاشی موزاییکی بسازیم؟

چگونه کارت نقاشی موزاییکی بسازیم؟

0

کارتهای رنگی همواره تداعی گر رنگین کمان هستند. خلاقیت فرزندان خود را با کارت رنگی به کار گرفته و آنها را سرگرم کنید. آنها آسان و قابل استفاده مجدد هستند. امروز کارت نقاشی موزاییکی را به شما آموزش می دهیم.

شما یک انتخاب خوب از رنگ های روشن و یک پانچ برای سوراخ یک شکل نیاز دارید. ما از پانچ دایره ای متوسط استفاده می کنیم اما شما می توانید از انواع و اشکال و اندازه های مختلف استفاده کنید و یا به راحتی قطعات را با قیچی برش دهید. مثلث ها و مستطیل ها برای ایجاد آثار هندسی خوب، بهتر جواب می دهند.

چگونه کارت نقاشی موزاییکی بسازیم؟

برش نوار رنگی را آغاز و کاغذهای خود را پانچ کنید. این بخشی واقعاً برای بچه ها سرم گرم کننده است و موجب ایجاد زیبا ترین کانفتی ها (قطعات ریز کاغذ رنگی) می شود. حالا یک قطعه کاغذ سفید بزرگ را در دسترس آنها قرار دهید و اجازه دهید با هر ترکیب و تنوعی آنها را روی آن بچسبانند. این واقعاً ساده است و بچه ها عاشق آزادی عملشان هستند از این که بتوانند قطعات را در اطراف حرکت دهند و از ترکیب رنگ های مختلف استفاده کنند. بر خلاف نقاشی، اگر شما یک اشتباه را مرتکب شوید، فقط آن قطعه را برداشته و جابجا می کنید.

چگونه کارت نقاشی موزاییکی بسازیم؟

قطعات کاغذ های رنگی را در یک کاسه نگه دارید و دوباره و دوباره آنها را استفاده کنید و خلاقیت های جدیدتر را شکل دهید. این یک فعالیت واقعاً مثبت روانی و تسکین بخش است. البته اگر بخواهید شکل کارت نقاشی ثابتی را حفظ کنید، می توانید قطعات را با چسب، بچسبانید.

چگونه کارت نقاشی موزاییکی بسازیم؟

قطعاً این یک پروژه هنری سرگرم کننده است!

خروج از نسخه موبایل