خانه خانه رویداد چهارمین رویداد سرسره خوانی به مناسبت شب یلدا برگزار شد

چهارمین رویداد سرسره خوانی به مناسبت شب یلدا برگزار شد

0

چهارمین رویداد سرسره خوانی به مناسبت شب یلدا در سرای محله ی قلهک امروز برگزار شد و بخش هایی از مراسم همزمان به صورت Live در صفحه اینستاگرام سرسره نمایش داده شد.

در این برنامه خانم روناک ربیعی ، مربی و نویسنده کودک و نوجوان، کتاب گوریل نوشته ی آنتونی براون را با بیانی ملموس برای کودکان خواند. بچه ها عمیقا با شخصیت های اصلی قصه ارتباط برقرار کردند و نسبت به تصمیم ها و افکار او واکنش های جالب نشان دادند.

چهارمین رویداد سرسره خوانی به مناسبت شب یلدا برگزار شد

بعد از پایان قصه خوانی به کودکان برگه و مداد رنگی و ماژیک داده شد و قرار شد هر یک آرزویشان را نقاشی بکشند. آرزوهای بچه ها بسیار جالب و متنوع بود و هر کدام نسبت به روحیه و موقعیتشان آرزوی جالبی را به تصویر کشیدند و بعد برای مربیان توضیح دادند که دقیقا منظورشان چه چیزی بود. سپس همه ی نقاشی ها جمع شد و بعد از بچه ها خواسته شد تا یک نقاشی را بردارند و به اصطلاح فال بگیرند! برای مادرانی هم که حضور داشتند فال حافظ توزیع شد.

این رویداد به هدف قصه خوانی و آشنایی کودکان با رسوم شب یلدا برگزار شد.

در پایان مراسم هم به تک تک کودکان انار های سرامیکی هدیه داده شد و از شرکت کنندگان خواستیم تا عکس کودک خود را به همراه هدیه و سفره شب یلدا با #یلدا-سرسره در اینستاگرام بگذارند و در مسابقه ی یلدای ما شرکت کنند و جایزه دریافت کنند.

خروج از نسخه موبایل